Covid-19 krisen har lært os at i varige forandringer, er det altafgørende at have en fleksibel forretningsmodel.
I praksis at kunne forvalte og navigere i nye arbejdsmønstre – er relateret til at arbejde lærende med organisationens grundlæggende antagelser.
JO, for at skabe overblik, ro og retning i forpligtende fællesskaber
… er kunsten at tilgå forandring og konflikt, som katalysator for styrket samarbejde og udvikling
… at have empati for den enkelte samtidig med fokus på at vi spiller hinanden bedre, når vi spiller/mestrer sammen
Som befordrer:
🙏 Dialog frem for distance
🙏 Fællesskabsfølelse frem for afmagt
🙏 Meningsskabelse frem for konfliktskyhed
🙏 Mental mestring og kompetence i praksis frem for metaltræthed
Hjertelig TAK for praksisnære samarbejder hen over 2020 om:
Uanset om du er leder eller medarbejder, er du qua det fælles formål forpligtet og forbundet – og at være dig dine menneskelige kompetencer bevidst er af afgørende betydning for DIG, dine relationer, kollegafællesskabet og målopfyldelsen. Manglende fokus på de menneskelige kompetencer overlader til tilfældighederne, hvorvidt du som leder og kollega er henholdsvis rollemodel eller energivampyr i de daglige samarbejder. HVORDAN strategisk at frisætte organisationens menneskelige kompetencer meningsfuldt og værdiforøgende handler om:
Hvad vil jeres medarbejdere svare på spørgsmål som:
På en skala fra 0-10 i hvilken grad oplever du stolthed i ansættelsen her?
På en skala fra 0-10 i hvilken grad oplever du dig værdsat i fællesskabet og samarbejdet?
På en skala fra 0-10 i hvilken grad oplever du dig forpligtet udviklende og ansvarsbefordrende?
Behovet for ledere og medarbejdere der med passion, ydmyghed, drive, indlevelse og autenticitet, er rollemodeller og kulturbærere for positiv selv- og medledelse ER trivsels-, udviklings- og forretningsafgørende.
Uanset om du er leder eller medarbejder, har planer om at blive leder eller ved at du ikke skal være leder DA vil det forny din daglige glæde og meningsfuldhed, øge din selvtillid, styrke din handlekraft og skærpe din personlige gennemslagskraft – at FÅ virkningsfulde nye indsigter og værktøjer til positiv selvledelse, effektfuld kommunikation og konflikthåndtering, fordi du lærer:
Fra 1-10 hvor god er du på ovennævnte kompetencer?
Hvad vil kunne gøre dig bedre/fortsat sikre du er en 10’er?
Hvad opnår du af værdi og udbytte ved at styrke og øge disse kompetencer?
VELKOMMEN til dig der ønsker meningsfuld videreuddannelse:
Styrk din personlige udvikling og karriererettet gennemslagskraft som fagperson, leder, coach, rådgiver og dialogpartner ved at opkvalificere din fagprofil med en praksisorienteret Coaching- & konflikthåndterings uddannelse med afsæt i nyere forskning og virkningsfulde metoder: ”Kognitiv Coaching i organisationer – væredygtig selvledelse og effektfuld dialog. Coaching og Konflikthåndtering (AU)”.
SE uddannelsesprofilen her: Kognitiv coaching i organisationer…
SE hvad kursisterne udtaler: Kursister udtaler …